La o comanda de minim 350 LEI transportul este gratuit.
  • 0

Politica de retur

Conform Ordonanței de urgență nr. 34/2014, Clientul are dreptul să se retragă de la cumpărarea/păstrarea produsului comandat, fără a preciza motivele, în termen de 14 de zile.

Dacă un produs achiziționat nu vă mulțumește, îl puteți returna în termen de 14 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Singurele costuri care pot cădea în sarcina dumneavoastră, a consumatorului, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Conform prevederilor acestei ordonanțe, produsele pot fi returnate numai dacă sunt în aceeași stare în care au fost livrate, inclusiv ambalajul.

Clientul trebuie să informeze Societatea noastră cu privire la decizia de returnare a produsului, făcând o solicitare trimisă prin e-mail, în care să comunice motivul returnării, Numele și IBAN-ul în care dorește să îi fie virată contravaloarea produselor.
 
Condiții generale pentru returul produselelor:
 
Produsele pe care le returnați trebuie să fie în aceeași stare în care le-ați primit.

Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervențîi neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Așadar, nu se acceptă pentru returnare produse care prezintă forme de consum sau uzură, cu ambalajul desfăcut sau desigilat, care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri etc. Dacă te gândeșți să returnezi un produs, te rugăm iei această decizie înainte de a-l deschide/desigila/utiliza. Dreptul de a face retur, prevăzut la articolul 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014, există pentru a îți permite să examinezi produsul așa cum ai face-o într-un magazin, nu pentru a-ți oferi utilizarea gratuită

Dacă dorești să returnezi un produs achiziționat de pe www.depozituldelenjerii.ro, te rugăm să urmezi umatorii pași:

1. Exprimă-ți dorința de returnare a produsului (care trebuie să se încadreze în standardele menționate mai sus) printr-un e-mail la info@depozituldelenjerii.ro, în care trebuie specificat numărul comenzii, numele complet și numărul de contact, dacă se doreste înlocuirea produsului sau returnarea contravalorii. În cazul în care dorești să primești contravaloarea produsului, te rugăm să ne trimiți un cont IBAN în lei pentru returnarea sumei.

2. Produsele pot fi returnate personal sau cu ajutorul curierului, caz în care dumneavoastră veți suporta integral costul transportului. Coletele trimise cu plata către depozitul de lenjerii, fără un acord prealabil, vor fi refuzate. 

3. Coletul va conține produsul pe care dorești să îl returnezi, ambalat corespunzător în bulă protectoare, pentru a nu se deteriora pe parcursul transportului, într-o cutie închisă cu bandă adezivă. De asemenea, te rugăm să returnezi produsul împreună cu documentele însoțitoare. Dacă ai beneficiat de produse promo sau cadou, va trebui să le  returnezi și pe acestea în stare intactă. Atașează în colet și cererea de retur completată și semnată.

Nu se acceptă retururi efectuate prin Poștă Română sau Prioripost!

4. Coletul va fi expediat către Depozitul de lenjerii, Bulevardul Luptatorilor, București.

5. Odată ajuns la noi, departamentul specializat va face recepția cantitativă și calitativă a produsului returnat, pas atent supravegheat și monitorizat. Dacă produsul returnat nu îndeplinește criteriile de mai sus, el îți va fi reexpediat, costul transportului fiind în sarcina clientului.

6. Odată îndeplinite condițiile de retur, în cazul în care se dorește rambursarea sumei, banii vor fi virați în contul specificat în mail-ul de retur urmând ca banii să fie vizibili în cont în maxim 14 zile calendaristice din momentul în care produsul ajunge fizic la depozit. În cazul în care dorești înlocuirea produsului, iar acesta îndeplinește codițiile de retur, te vom contacta în cel mai scurt timp în vederea înlocuirii și expedierii noului produs. Costul transportului pentru expedierea produsului dorit este în sarcina ta, dacă comanda nu îndeplinește condițiile de valoare pentru a beneficia de transportul gratuit.

GREȘELI DE TIPĂRIRE

Depozitul de lenjerii și furnizorii săi nu își asumă responsabilitatea pentru greșelile de tipărire sau afișare în ceea ce privește prețuri, caracteristici, imagini etc. În eventualitatea în care prețul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost greșit introduse în bazele noastre de date sau afișate greșit, iar livrarea nu s-a efectuat încă, compania noastră își alocă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunță clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.

TAXE SUPLIMENTARE

Prețul final plătit de client este format din prețul produsului și cheltuielile de expediție. Depozitul de lenjerii nu percepe nici o taxa suplimentară clientului la cumpărarea produsului. Pentru orice taxa percepută în plus va puteți adresa imediat la info@depozituldelenjerii.ro